mért akarsz te mindig nyerni
a sötétbe velem együtt bemenni
a táncokat a legsutábban várni
a kicsiny kis köröket
örökre meglátni
 
miért akarsz te mosolyogni
elhinni, hogy annyi nyomnyi
pusztánál többet ér a sok
kicsiny, éhes farkasok
amik a lelkedben laknak
és téged tönkre fagynak
 
miért hiszed a semmiséget
miért vársz minden istenséget
tágra zárva, kéjt álmodva
cseppnyi létem ide s tova
elmúlt, mikor megszülettem
benned égni már nem mertem
elbújtam és szürkén hittem
 
hogy amiért mindent tettem
az tényleg ott van a szemedben
pedig elmúlt, mielőtt hirdettem
hogy fény lakik a szívedben
 
 
de csak egy színtelen
nem, nem,
tényleg nem
 
 

Vélemény, hozzászólás?

