Kép, amin ketten vannak – Levél Táncos Laci Bácsinak

 
 
 

Laci Bácsi küldött egy képet. Nem nekem, csak úgy a világba.
Én meg válaszoltam rá.

 
 
 

itt vagyok a gyerekintenzíven
mindjárt meghal egy gyerek
egy másik pedig agyhalott
most mutatott képeket egy nővér, hogy hogyan égetnek a krematóriumban
az egyik dokisrác pedig meditációs zenét hallgat
miközben cikket ír

 
 

én meg ebben a miliőben
néztem a képet
és tollal
egy laborlelet hátuljára
ezt írtam:

 
 

emberek, terhükkel a vállukon
szétárad, csendet öl a nyugalom
porladó arcomon rejtély a sötétség
ha elmegyek, örökre, az elsöprő vétség?

 

nemet mondtam Neked
és most Hozzád érek
minden szédült betűt
szavakra cserélek

 

és simítom a követ
pedig nagyon élek
de ha felcsendül a sötét
örökre elégek

  

 
 
 
kettenvannak

Vélemény, hozzászólás?

