Márciusi szérum ozmolaritás – Amplitudók és harmóniák

 
 

A márciusi első órakattanás nem ébren ért, ami egészen meglepő, mert a péntek éjfél mostanában mindig az az időpont, amikor a fejem felett daloló sziréna hangja már, vagy még a fülemben cseng, hisz perceken belül hallottam.

 
 

március (1)

 

De most a mentőállomáson töltöttem.

 
 

március (2)

 

Érdekesen jönnek ki a kontrasztok mostanában.

 

Rengeteget tanulok, és nem csak azt, hogy milyen szérum ozmolaritásig lehet beadni a mannisolt,
meg hogy bármennyire is beleálmosodsz a részletekbe, az inzulin azért mégiscsak a hasnyálmirigyben termelődik,
és hogy hiába vagy szerelmes a gondolkodásba, a 2+2 az akkor is 4,

 

hanem azt is, hogy a szélsőséges energiaáramlások eltakaró illúzióba milyen odaadással képesek beletemetkezni az emberek.

 
 

március (3)

 

No nem mintha én nem ezt csinálnám,
csak érdekes látni a tükröt,
meg azt a cseppet sem elhanyagolható tényt, hogy milyen természetességgel simulok bele,
és mennyire nagyon otthon érzem magam ebben a környezetben.

 
 

március (4)

 

Mondjuk mindig is mereven ragaszkodtam a rugalmassághoz,
és iszonyú nagy árakat vagyok hajlandó fizetni a szabadságért,

 
 

március (5)

 

de az angol zárójelentés magolása közben is bevillant többször,
hogy oké, hogy sportot űzök az önszórakoztatásból,
meg vadul játszom az amplitudókkal,
(teljesen mindegy, hogy minek az amplitudóival, a lényeg a kitérés),

 
 

március (11)

 

de a 13 éves koromban írt listán,
amiről utólag, már acélbetkós bakancsot viselő koromban megtudtam,
hogy bakancslistának hívják,
azon szerepelnek olyan dolgok is,

 
 

március (9)

 

mint hogy harmónia,
meg szeretet,
meg család,
meg férj,
meg gyerekek,

 
 

március (10)

 

és hogy vannak olyan nemet mondások, amik a későbbi igenek kulcsai.
Én meg a jellemfejlődés nagy híve vagyok.

 
 

március (8)

 
 

És ez nem l’art pour l’art.
Nem.
 
 
Tudjátok, én is csak boldog akarok lenni…

 
 
 
 

Ui.:Ránézve a bejegyzésre, meg kell, hogy állapítsam, hogy a képek egyáltalán nem simulnak a szöveghez. Olyan ez, mint a dal meg a videóklipp. Külön-külön jók, de amúgy mi közük egymáshoz?
 
Na jó. Megkeresem a biciklipumpám. Leszaladok a gymbe.
Napi program, a harmóniáért.
De legalább a fenekemnek jót tesz.

 
 

Vélemény, hozzászólás?

