Tüdőléghólyagocskában, ha randizunk

 
 

úgy volt hogy beszélgetünk ma a lélegeztetésről egy nagyon okos sráccal
 
de aztán elmaradt
 
meg nekem ez az egész compliance még csak halványan derengő fényfoltként hat
 
és van már pecsétem is
 
meg tervezem a következő tetoválásom
 
viszont legalább 5 perccel hamarabb eljöttem a munkából
 
úgyhogy futás helyett inkább aludtam egyet
 
és mikor félálomban a hipnagóg hallucinációnak nevezett állapotban
 
randiztam egy sráccal
 
de csak 0,8 másodpercig
 
mert annyi a tranzitidő
 
amíg a vörösvértest normálisan a tüdőkapillárisban van
 
és mondtam neki hogy nyugi
 
mert én fehérvérsejt vagyok
 
és majd jól kimegyek az interalveolaris résbe
 
hátha nincs megvastagodva
 
és akkor ott lehetünk együtt kicsit többet
 
és ezt amúgy komolyan gondoltam
 
 
 
akkor volt egy-két béta-hullámnyi normál tudatom még
úgyhogy el is határoztam
hogy elmegyek ma inni
 
 
 
images

 
 
 

Szerk.: ezen az elektronmikroszkópos képen nem is jön ki jól a surfactant. Hm.

 
 
 

Vélemény, hozzászólás?

