“The cold never bothered me anyway” – Jégvarázs, és még meg is követem Szerb Antalt

 
 

 
 

A mese elejétől nehéz volt megtalálni, hogy kivel azonosuljak – és akkor ezzel most tudatosul is az igény, hogy a filmekben, és amúgy a könyvekben is, azonosulni szeretnék valakivel.
Vagy legalábbis szeretni valakit közülük!

 

Talán ezért kellett visszafognom magam valamelyik este, amikor az 50-es villamoson egy kábé 18 éves srác az Utas éa a holdvilágot olvasta, és bennem zubogott a késztetés, hogy odamenjek, és megmondjam, hogy MIHÁLY EGY S*GGFEJ! Pedig amúgy tök jó könyv, izgalmas és mély gondolatokkal. Dehát én senkivel nem tudtam azonosulni a szereplők közül.

 

Aztán úgy néz ki, jó is, hogy nem közöltem a sráccal ezt a fenemód mély gondolatomat, mert ugyanannál a megállónál szálltunk le és egy irányba indultunk. Ez még mondjuk nem lett volna akadály, az őrült szomszéd lányok szerintem belefértek volna a világképébe, de ami olyan magával ragadóan édes volt, az az, ahogyan a téli estében sietett egyik utcai lámpától a másikig, ott viszont lassított, hogy jobban lássa a könyvet, amit séta közben is teljes elmerüléssel olvasgatott.

Lehet ő végül talált szimpatikus karaktert.

 
 
COVER
 

A Jégvarázs nézése közben végül annyiban maradtam magammal, hogy én mindkét lány vagyok.
Nem, ez most nem – feltétlen – a schizoid önképem teljes sávszélességbe (vagy laptopom képenyőjének nagyságába) hozatala, inkább a személyiségem különböző rétegeinek megélése, no meg elfogadása.

 

A végén meg úgyis jön az oldás.

 
 

A hóembernek a saját hófelhője, hogy élhessen a nyárban, a lányoknak meg a testvéri szeretet jéggé fagyott szíveket is olvadásba segítő ereje.

 
 
Elsa-and-Anna-Wallpapers-frozen-35894707-1600-1200
 

“Kár”, hogy annyira csajos ez a mese, meg végig ilyen könnyezős – inspiráló – energiaadó – már-már csöpögős, de még éppen hogy nem giccses dalokat dalolnak benne.
 
Különben megnézetném Leventével : )

 
 

Mert ahogy Olaf, a hóember is megmondja:

 
 
Frozen-Olaf-Snowman-585x333
 

“Vannak emberek, akikért érdemes elolvadni.” ♥

 
 
 

Vélemény, hozzászólás?

