Lillu barátnőm pszichológus,

 
 
és azzal szoktunk viccelődni,
hogy ő igazából nem is létezik,
mert én találtam ki.
 
A minap írtam neki üzit:
 
 
lillu
 
 
 
Aj, Istenem, azért egy-két csajjal kapcsolatban őszintén sajnálom, hogy van igazság a gondolatban, amit szintén Lillutól tanultam (ő meg Mariettától, a főnökétől a színházban):
 
 
“Ne akarj már mindig jól dönteni.
És ne érezd rosszul magad amiatt, hogy akarsz egy pasit.
Vannak dolgok, amit csak egy férfitől kaphatsz meg.”
 
 
Hát igen.
 
 
De azért igencsak jó csajaim vannak nekem.
Köszi értük!
 
 

Vélemény, hozzászólás?

