Békából királyfi – Két fél-elem ha találkozik

 
 

Hogy lesz a békából 3 nap alatt királyfi?

Elég hozzá egy kis víz.

 
 

Még ha könnyek formájában jön is ki az emberből.

 
 

01

 

Zitától és Sanyitól kaptam egy békát nem is olyan régen.

 
 

02

 

Mondjuk nem mozog, meg szerencsére egy műanyag tégelyben van, de én azért úgy vagyok vele, hogy így is egész hatékonyan imitálja a félelmeim.

 
 

03

 

Mert hogy nekem aztán mindegy, hogy mitől félek, ember vagyok, tipikus “fajtajellegekkel” megáldva.

 
 

04

 

Ez most nem ilyen rasszista dolog, pusztán azt jelenti, hogy olyan vagyok, mint mindenki.

 
 

05

 

“Ugyanazt akarom, amit a legtöbb ember, csak én sokkal jobban”

 
 

06

 

És ugyanúgy félek, mint mindenki, csak én sokkal jobban.

 
 

07

 

Bár azt már elmondhatom, hogy a kreativitásnak, a rendszer- és kontrollkényszernek köszönhetően megtaláltam, hogy mitől tudok félni a leginkább.

 
 

08

 

Egy időben azt hittem, hogy az vagy, amitől félsz.
(Ez gondolom az evés analógiájára pattant ki valaki fejéből, nekem meg megtetszett, mert tényleg csudijó frappáns féligazság, dehát lássuk be, csak FÉL…)
Persze a béka nyilván csak egy jelkép.

 
 

09
 
Igazából olyan illúzióm sincsen, hogy én majd nem fogok félni.

 
 

11

 

Dehogynem fogok. Mindenki fél.

 
 

12

 

De az a jó, hogy együtt lehetünk ám egészek.

 
 

13

 

Legalábbis Jóisten nagyon ezt mondogatja.

 
 
 

 
 
 

És ő többnyire őszinte velem.

 

Szóval hiszek neki most is.

 
 

A királyfival meg már csak annyi a dolgom, hogy kiszedjem a tégelyből.

Egyelőre nézegetem…

 
 
 

Vélemény, hozzászólás?

