Miután

 

 
jó 30 fokot elhajlott a motor kormánya,
és rommá ment a jobb oldali lábtartó is,
meg Leventének lett egy jó nagy lila foltja a bal combján,
(a jobbon égési heg van egy hasonló kaland emlékeként),

 
úgy döntöttünk, hogy inkább megnézzük az Oroszlánkirályt,
amin viszont 4x elbőgtem magam.

 
Persze a két eseménynek nem volt köze egymáshoz,
de legalább Levente jól szórakozott,
mert mikor elkezdek sírni,
mindig kinevet.

 
Múltkor hagymát daraboltam,
ő meg elvileg tanulta a Szózatot,
helyette viszont inkább a GTA-val játszott,
úgyhogy kihasználva a lacrimalis beidegzésem alacsony ingerküszöbét,
bementem a szobájába,
zokogva,
és mondtam neki, hogy mindez azért van,
mert nem tanul!

 
goldwing

 

 

 

 
 

 

 

 

 

Szegény ott azért irtóra kétségbeesett,
de aztán elmondtam neki,
hogy az egész a lecsó miatt van,
amire nekem esett.
(Most van az a korszak,
hogy – neszenekem 15 év előny –
nagyjából egyforma erősek vagyunk,
a későbbiekre még nem merek gondolni.)
Viszont utána már legalább én is nekiültem GTA-zni.

 
Múltkor felültünk Laci bácsi Honda Goldwingjére,
és felmerült, hogy elkötjük,
de akkor ott azért bevillant,
hogy az egész motorozás az én hibám,
én hoztam be az öcsém életébe is,
(most attól függetlenítve, hogy nekem is lett már jó pár lila foltom emiatt),
úgyhogy bőszen elkezdtem magyarázni neki,
hogy a C-gerinc sérülésének
milyen következményei lehetnek.

 
Akkor Levente azt mondta,
hogy inkább álljunk rá az autózásra,
amiből így 3 hét letisztulás után annyi maradt,
hogy legalább mindig felveszi a bukósisakot.

 
Halas kezd durván fejlődő hely lenni,
mert már nem csak norbiápdét van,
hanem lehet kangoozni meg fanatic jumpolni is,
és végre lett 3D-s mozink is.

 
 

Délután megyünk megnézni a Turbót…

 

 

Vélemény, hozzászólás?

