Eu-fória = Valódi közérzet

 
 

Megint tudatosult:

 
 

267702_2165806501444_6359885_n
 
 
Helen Keller szerint „Az élet vagy egy merész kaland vagy semmi.”
 
 
Szerintem meg igazából egyszerűen csak jó felhívni Apát, és azt mondani, hogy “Tudod, Apa, nyáron mondtam Neked, hogy igazából nem múlik el úgy hét, hogy legalább egy napon ne gondolnám, hogy basszus, mennyire imádom az életem. És hát a mai nap megint egy ilyen volt.”
 
Nem volt felhőtlenül mosolygós, nem volt mindent elsöprően pozitív, de volt benne tartalom, voltak benne érzések, volt mélysége.

 

És a csúcspillanat tényleg az volt, amikor megölelt egy csodaszép, gyógyult lány, Adri…

 
 

Éltem, tudod, éltem.

Úgy igazán…

 
 

Vélemény, hozzászólás?

