Buborékok és lefulladó motorok

 
 

Ilyenek ezek a nyarak. Tele vannak buborékkal. Gyönyörűek, szépek, visszatükrözik a környezetüket, de könnyen kipukkadnak.

 
 

001

 

Két éve ilyentájt volt egy bejegyzésem, ami bizonyítja, hogy néhány lényeges dologra már akkor is rájöttem.

 
 

002

 

Az egyik legfontosabb, most újra leírom, hogy el ne felejtsétek: a buborékokat ORRAL KELL KIPUKKASZTANI, hogy a benne időtlen idők óta raboskodó tündér kiszabaduljon!

 
 

003

 

Ezen a lentebbi képen a kéz rosszul csinálja, annak csak az lesz az eredménye, hogy a tündér átkerül egy másik buborékba. Rab marad.
 
Szóval tessék lendületesen pukkasztgatni a buborékokat az orrunkkal. Mindannyiunk feladata ez!

 
 

005

 

Én addig meg igyekszem emlékeztetni magam arra, hogy a valódi, mélyen átélt, menekülő cinizmustól mentes érzelmek akkor is jók és tartalmasak, ha szomorúak.

 
 

004

 

Engem ugyanis az utóbbi időben csak három dolog tud őszintén megríkatni, ebből kettőről (Anya és a békák) már eddig is tudtam, de ma szembesültem egy újabbal.

 
 

006

 

Ezek pedig a motorok. Ugyanis akármennyire imádom őket, úgy tűnik, hogy egyelőre nem tudom vezetni (vagyis hát konkrétan beindítani se nagyon, de legalább azon két alkalommal, amikor sikerült haladni pár métert, hatalmasakat zúgtam. Még jó, hogy földes úton lakunk).

 
 

007

 

Sebaj, életem eddigi sikereit sohasem a különösebb tehetségemmel, hanem a kitartásommal értem el.

 
 

008

 

Szóval ha ma délután valaki az utcánkban jár, több soron szembesülhet a látvánnyal, amint egy lefulladó kismotorral küzdök, szipogva-bőgve, egészen addig, míg a 9 éves öcsém meg nem unja, és át nem veszi.
Neki ugyanis nagyjából 10 perc használat után már ment a kanyarodás, meg a kettes sebességbe kapcsolás.

 
 

Ui.: Most már ő is bőg. Mert a szüleink valamiért még nem engedik el a haverjaival motorozni.

 
 

Nehéz időket élünk.

 
 
 
Richard Heeks buborékfotós: 1 2

Vélemény, hozzászólás?

