Üzenem

 
 
annak a száguldó úriembernek, akinek több lélekkel teli üzenetet már nem akaródzik írnom, hogy a héten – tudtán kívül – két elképesztően impulzív pillanatot sikerült nekem szereznie. Az egyik alkalommal biciklin ültem. A másik alkalommal futottam. Mindkétszer éppen arra gondoltam, hogy mennyire jó élni, mennyire szép a napfény, mennyire szerencsés és áldott vagyok, hogy ilyen életem van… És bár nem vett észre, de pont ezekben a nagyon létező pillanatokban, azok tetőzéseként ő elsuhant mellettem…
 
 
Üzenem neki, hogy… Köszönöm.
 
 
 

Vélemény, hozzászólás?

