Az én cipőmben – Mezítláb?

 
maxresdefault
 
 

Az időm többségében elégedett vagyok az életemmel, meg önbizalomhiányom sincsen, de ma reggel nézelődtem a facebookon, és valahogy úgy volt beállítva a figyelmi fókuszom, hogy azon gondolkodjam, hogy valamit rosszul csinálok.
 
Hogy elrontom.
 
Hogy mindenki más sokkal jobban csinálja, mint én, hogy nekik megy, hogy ők megérkeznek, helyet találnak, társat találnak, mosolyognak, jól vannak.

 

Volt egy röpke pillanat, amikor persze beugrott, hogy igazából egyikkel sem cserélnék, de ezt tudattalan gyorsasággal el is nyomtam.
 
 
Nekem rossz, én rossz vagyok, én most sajnálom magam, jó?!

 

Aztán megláttam egy videót.

Megnéztem. És megerősített.

 
 

Hogy jó nekem így, mezítláb.

 
 

 
 
Köszönet, Adri és Szofia!
 
 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

