Hit – már megint a zárt osztály

 
 

Körülbelül egy hete történt.
A srác úgy nézett ki, mintha egy enyhébb Jézus-imitációnak szánná magát. Közben amúgy meg talán az egyik legmagasabb intelligenciával rendelkező ember, akivel valaha találkoztam. Be kellett vinni a zárt osztályra, holott szerintem “csak” annyi baja van, hogy nem tud mit kezdeni a sok agyával és energiájával.
Úgyhogy inkább nem eszik, meg augusztus óta nem jön ki a szobájából.
Csak hogy lelassítsa, letompítsa magát.

 
 

believe_in_your_dreams_by_lpdragonfly-d2n3ur2_large

 

Jó, ő amúgy tisztítókúrának meg megvilágosodásnak nevezi.
De szerintem ez csak nézőpont kérdése.

 
 
02
 

Tegnap újra jártunk ott. Vittünk egy másik “beteget”. Ez utóbbi éppenséggel ki akart ugrani az ablakon, mert visszaesett az alkoholizmusába. Megjegyzem, szerintem soha ki sem ugrott belőle, csak sikerült megállnia 8 évig, hogy ne igyon.
Most meg beütött a krakk, valami munkával kapcsolatos dolog nem sikerült neki.
Hiába,az ember gyenge lény.
Ha alkoholista lennék, tuti én is minden nap innék.

 
 
Believe-in-your-dreams
 

Mikor beléptünk a zárt osztály (=z.o.o.) ajtaján, egyből megláttuk fentebb említett tisztuló okossrácot. Ült egy széken, és vagy tíz másik beteg vette körbe. Mindegyik áhítattal hallgatta, amit mond.
Tudjátok, olyan átszellemült arccal, amiért frankón meg lehetett őket irigyelni, mert mindegy is, hogy mit, de valamit elhittek, és azt nagyon.

 
 
too-busy-not-to-pray1
 

Az az igazság, hogy én nem mertem túl közel menni.
Nehogy meghalljam, amit mond.
 
Nehogy esetleg ne higgyem el…

 
 
425219_10150594455783445_443106511_n_large
 
 

Hát látod Nyina, ilyen az álmok pórázán égni el.

 
 
 
Képek 1 2 3
Quimby – Nyina
 
 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

