“Meztelen tavasz jön el” – Lányok, tetoválások, életérzések és a Traumatológia

 
 

Ez most megint ilyen reggel itthon kávézós hangulat. Szeretet és biztonság.

 
 

GEDSC DIGITAL CAMERA

 

Reggeli megállapítás: “Levente, tudtad, hogy van egy negyedik testvérünk?” – igen, ilyen, amikor 20 év után új kocsit vesz a család.

 
 

tavasz02

 

Említettem már, hogy bírom a tetovált csajokat?

 
 

tavasz03

 

És említettem már, hogy én is az vagyok?

 
 

tavasz04

 

Tele vagyok kijelentésekkel.

 
 

tavasz05

 

De legalább tudom, hogy mit akarok.

 
 

tavasz06

 

És általában öt perccel később is ugyanazt.

 
 

tavasz07

 

Ez tulajdonképpen jellemfejlődés a részemről.

 
 

tavasz08

 

Amúgy az internet különböző keresőoldalai segítségével rengeteg olyan képet lehetne találni, amin motorok és lányok vannak. Viszont aránytalanul kevesen viselnek bugyit közülük.

 
 

tavasz09

 

Én az életérzést keresem, na.

 
 

Kezdek Traumatológiát tanulni.

 
 
 

Mindjárt itt a Sebészet szigorlat.

 
 
 

 
 
 

És akkor megint előállt az a helyzet, hogy a cím hosszabb lett, mint a mondanivalóm. Ez egy ilyen reggel.

 
 
 

Weheartitképek

Vélemény, hozzászólás?

