Lufihangulat – máshogy

 
 

Van egy blog, a Wicked Halo, ami úgy reklámozza magát, hogy minden bűnös és csodálatos dolog forrása. Tudjátok, fétis, vér, nagyonlány, 24 vagyok, de 14-nek képzelem magam, szóval megrontasz, ha a közelembe érsz..

 
 

01eolo-perfido

 

Innen a csaj (amúgy simán lehet, hogy valami vándorló lelkivilágú férfiember igazából, de én azért mégiscsak leányzónak képzelem) minden januárban rak ki lufis képeket, lányosakat, giccseseket, bizarrokat (most direkt beírtam ide azt a szót is, hogy “bizarrakat”, hogy a helyesírás ellenőrző aláhúzza-e, de nem, szóval nem tudni, vagy én legalábbis nem tudtom, hogy o vagy a kell oda, de inkább az o-ra szavazok, érzés szerint).

 
 

02eolo-perfido-nathalie

 

Korábban már átemeltem tőle pár képet, meg aláírtam valami nagyonelszállós szöveget, bonyolult gondolatmenettel, pusztán abból a célból, hogy előtörjön, hogy a kedves olvasó azt hiszi, hogy van értelme annak, amit írok, pusztán azért, mert nem érti.

 
 

03philip-toledano

 

Na, most újra átemelek párat, mert illenek a jelenlegi lelkiállapotomhoz, meg csak úgy is, és egy pillanatra sem gondolom, hogy én ezzel utánoznám azt a blogot, sokkal inkább célravezető, ha megfogalmazom, hogy ellopom.

 
 

04rodney-smith

 

Közben elmesélem, hogy milyen sokat fejlődtem, (vagy én, vagy a worpdress), mert már nem egyesével illesztgetem ide be a képeket, és írogatom közéjük vad lelkesedéssel, hogy & n b s p ; (szóközök nélkül kell amúgy, csak ha úgy írnám, akkor kód lenne, mégpedig a sorköz kódja, és akkor nem a betűket látnátok, hanem az ŰRT, értitek?), hanem egyszerre be tudom mindet illeszteni. Mondjuk az & n b s p ; attól még kell. Mindegy. Lényeg, hogy én úgy érzem, hogy haladok!

 
 

05Night-Clubbing

 

És itt is támadt egy űr, amit Ti nem érzékeltek, mert a bejegyzést egyben nyomom ki, de ha esetleg a hangulatban váltást érzékelnétek, az azért van, mert az előbbi “haladok!” szó begépelése után ötlött be, hogy vagy 4 órája beraktam a ruhákat a szinten lévő mosógépbe (miután hosszasan filóztam azon, hogy vajon a mentős gatyát mennyire praktikus összemosni a bugyikkal). Még jó, hogy hétvége van, meg az iskolatársaim 5/6-ának (értsd: az alattunk járó évfolyamoknak) vizsgaidőszak, így elég kevesen vannak a koliban, szóval senki nem pakolta ki, és rakta le a földre a tiszta ruháim, cserébe viszont legalább gyűröttre száradtak.

 
 

06cecil-beaton

 

És ha már ilyen nagy hangulatváltás történt, közben nekem az is eszembe jutott, hogy ezt az egészet amúgy azzal akartam kezdeni, hogy hétvégén otthon voltam, és tanultam a hálószobában (telente mindig vándorlok, nyáron viszont nem bírok más szobában, csak a sajátomban, meg az udvaron, napozás közben, ami minden szkepticizmusom ellenére, az antihisztaminokkal ellentétben, az Aloe First termékcsaládnak köszönhetően, már számomra is lehetségessé vált, anélkül, hogy utána az egész éjszakát sírva-vakarózva hideg zuhany alatt kellene töltenem); és Levente bejött és hozott lufikat és mondta, hogy ő lufifüggő.

 
 

07Anka-Zhuraleva-500x500

 

No, én meg érzésfüggő vagyok, és lassan már le fogok szokni az édesítőszerről is (mondjuk volt idő, amikor egy bögre teát kb. 15 darab édesítővel ittam, ehhez képest már azért fejlődtem, hogy ma már csak 2-5-öt rakok bele).
 
És ha ez a felszabadulás megvalósul, akkor olyan világ jön, hogy hú, mert végre minden ízt a maga valójában fogok érezni, nem meghamisítva!

 
 
Ui.: A szakdolgozat szelleme uralkodik felettem, mikor mindent hosszasan, minél több karaktert tartalmazó szavakkal akarok megfogalmazni.
 
WH

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

