Kávéhangulatok

 
 

Reggel. Otthon. Frissen főzött kávé. Termelői méz. Házi tej. Biztonság. Lesz ebédre mit enni. Levente mindjárt felébred.

 
 

Scary__Coffee_Break_by_sonar_ua

 

Reggel. Kollégium. Instant kávé. De legalább Adrival isszuk. Vajon van valami a fagyasztóban?

 
 

14133_3835752101451_253981900_n_large

 

Reggel. Sietek. Pékségben veszem a kávét. Teljes kiőrlésű croissant-t eszek ám! Talán nem kellett volna hajnalig folytatni ezt a világmegváltó, semmire nem haladó beszélgetést. De úgy élveztem… Jöjjön már a metró, mindjárt újraélesztést fogok oktatni. Légút, légzés, keringés…

 
 

tumblr_ljujyi9Qlb1qd65g9o1_1280_large

 

Napközben. Vonultunk már kettőt, gyógyszert akutan egyik sem igényelt, de azért kórházba vittük őket. Ha ebéd táján tudok egy kicsit szundítani, utána egy kávé majd felébreszt. Szigorúan az állomáson lévő gépből.

 
 

598442_385593551525437_1766125710_n_large

 

Ebéd után. Tanulni kellene. Érdekel is. De olyan álmos vagyok…

 
 

1c549591cbd35b44250791e65d60-post_large

 

Késő délután. Ülők a kávézóban. Egy bokor eltakar. Késve érkezel. Nem találsz meg. Te nem is kávét iszol, hanem olyan mentás-lime-os löttyöt. Néha már veled is egyedül vagyok.

 
 

Coffee_and_Cigarettes_by_Sartr

 

Estefelé. Fáradt vagyok. De úgy szeretem a barátaim. Muszáj összeszednem magam. Fantasztikus, hogy milyen kincsemberekkel vagyok körbevéve. Egyszerűen vagy bonyolultan, de az utamba vetődnek, táncolnak… És én olyan hálás vagyok értük!

 
 

coffee_by_SuzyTheButcher

 

Éjszaka. Innék egy pohár bort. Mondhatni, hogy megszállt az ihlet. Furcsa, de sokszor olyan érzésem van, hogy amiket leírok, azt igazából nem is én találom ki, csak valaki belerakja a fejembe. Furcsa.

 
 

Képek: 1 2 3 4
 
 

Reklámok

2 hozzászólás to “Kávéhangulatok”

Vélemény, hozzászólás?

