Az igazi nevem

 
Én ma bezárom… Ha kell, szögekké szökdelt, szétszökő világom egészekbe hajtogatom, bizalomsatuba sajtolom, savas súlyok közé szeretem, áporodott álmokká halmozom, illatos vitrintánccá lényegítem, heves, megdőlt utakká súlyosbítom, kikényszeredett, huzatos kötelekké merevítem, fájdalmas jégmagánnyá apasztom, őszinte hangokká formálom, teremtetemekből ódákat zengő légmosollyá süvítem, mámorárba mártott, fuldokló önmagává teremtem, szabályokat szabottan szegő, valóságba érkezve menekülő mesévé hevítem, csillagporból csodává építem, csak…
 
 
Mondd ki egyszer az igazi nevem.
 
 

Vélemény, hozzászólás?

