Ugráld magad boldoggá!

 

 

Az ismerőseim egy része tisztában van vele, hogy imádok kangoozni.

 
 

 

Az ismerőseimnek pedig talán kisebb csoportja van azzal tisztában, hogy a sportokhoz való viszonyulásom hogyan változott az évek alatt.

 
 

 

Ti. 20 éves koromig (Egyetem, másodév, képzelhetitek!) a mozgást a hátamnak a közepére sem kívántam!

 
 

 

Aztán valami rejtélyes indíttatás okán elmentem a Lurdy Házba egy órára, amit Gergely Patrícia tartott, és a szerelem egyből megszületett.

 
 

 

Ugribugri, izzadságcseppek, endorfinbomba, élni jó.

 
 

 

Azóta már több edző óráján is jártam, hogy a kedvenceim kiemeljem: Horváth Orsi, Nagy Judit, Sifter “Sifi” Tímea.

 
 

 

Ha nagy a baj, ha fáraszt a világ, ha kétségek gyötörnek, ha egy másik ember vércseppjei vannak a cipődön, a Kangoo Jumps – ha meg nem is oldja a problémád – de segít élhetőbbé tenni – magadat.

 
 

 

Arról nem is beszélve, hogy a kalóriák csak úgy repülnek, a combok pedig formásodnak.

 
 

 

És állítólag még a cardiovascularis és respiratoricus ( : ) ) rendszerünknek is jót tesz.

 
 

 

Az okosok szerint pedig az egészség éppen a teljes testi, lelki és szociális jól-lét állapota.

 
 

 

Kangoozás közben másokkal együtt mosolyogni és izzadni ÉL-MÉNY.

 
 

 

“…mert csak amit átélek az az enyém…”

 
 

 

Eme ömlengés hitelességét pedig mi sem bizonyítja jobban, mint hogy nem kaptam érte pénzt (természetben fizettek; értsd: endorfinnal), valamint hogy kevés tárgyamat nevezek el, de a Kangoo cipőm ezek közé tartozik: a fekete-rózsaszín Tiana, aki a Hercegnő és a béka c. Disney rajzfilmből kapta a nevét. : )

 

Have fun, gettin’ fit : )

 
 
Képek 1 2 3

One Comment to “Ugráld magad boldoggá!”

  1. én is imádok kangoozni! na meg a hercegnő és a békát is nagyon szeretem :)))

Vélemény, hozzászólás?

