Élek, Veled.

 
Az idő
A bezártság
A sokat jelentő szavak
Valahol
Egy távoli tájamban
Már régen elmúltak
 
A gúzsba kötött értelem
A semmiért szőtt szerelem
A törött-lapos értelem
Hagy ma csendet nekem
S ebben a közös közönyben élvezem
Hogy túl már a mindenen
A Tiéd vagyok
 
Még ha korlátolt és gúzsba kötött szobrok
És fagyott talajon formált csókok
Is unottan lehelnek
Mert a bármiért csak ennyi tellett
Én akkor is azt élem
Hogy bár minden télen
Fagy van és űr és türelem
De nekem megéri várni a végtelen
Véges ítéletét, érted
Hát ma csenden kérek
Egy csípős véges véget
Mert az egész élet
Nekem csak annyit jelent
Hinni mindegy kegyet
És ábrándot
 
Amíg élek
 
Veled
 

Vélemény, hozzászólás?

