Mit akarnak a lányok vasárnap este?

 

 

Ó, hát a lehető leghalványabb fogalmam sincs róla. Néztük a Hupikék törpikék moziváltozatát, abban volt az a mondat, amikor a hárpia csaj mondta a pasinak, hogy ne azt csináld meg, amit kértem, hanem amire vágyok.
Nyilván csak utólag látja be, hogy mi is volt ez pontosan.

 
 

 

Ez egy ilyet csüggedt vasárnap este, és mindjárt indul a vonat Pestre, nekem meg kapar a torkom, de küzdök ellene, és mivel életem első vizsgaidőszakjában túl voltam azon a kérdésen, hogy miután “küzdünk, mint malac a jégen”, mi van akkor, ha elkezd olvadni a jég? A malacok vajon tudnak úszni?

 
 

 

Apa szerint igen, neki meg többször hiszek, mint nem, mert mondott már elég sok okos, építő dolgot (pl. kiskoromban sokat mesélt nekem Gerbaud-ról meg a cukrászda teljes átéléssel történő megalapításáról), így maradok azon a véleményen, hogy tudnak úszni, de most úgyis nem is olyan sokára fagy jön (na jó, azért viszonylag sokára), úgyhogy lelki hangolódás és őszszeretgetés közepette igyekszem kitalálni, hogy mit is akarnak a lányok. Vagy legalábbis egy lány. Én!
Nem lenne rossz kiindulási pont, ha legalább ezt sejteném.

 
 

 

No jó, sejtés az nyilván van, sőt, több is, mert megáldódtam csodás szélességű fantáziával, dehát mint korábban mondottam volt, a tehetség még nem tett, és soha senki nem kérdezi, hogy mire vagy képes (mert az csak egy kép, fikció), hanem azt, hogy mi az, amit ténylegesen megcsinálsz.

 
 

Akarok, akarok, akarok akarni.

 
 

Kéj Kény Könny

 
 

Sandra Freij képei

Vélemény, hozzászólás?

