Gondol.gond-ól.

 
Én nem azt szeretem benned,
aki te vagy,
és nem is azt,
aki én vagyok veled,
hanem azt,
akivé te válsz
általam.
 
 
 

Szórjuk, szórjuk az életokosságokat.
 

Minél elfoglaltabb vagyok, annál többet blogolok.
 

Ugyanezzel a tollal írtam a Kardiológia vizsgán is – olvasod a képernyődön.
 

Cegléd nincs messze Szolnoktól.
 

A szindróma azt jelenti, hogy tünetegyüttes. Sok különféle tünet egyazon emberben megjelenik.
 

Cegléd nincs messze Kecskeméttől sem.
 

Lesöpröm a hangyát a sporttáskámról és rájövök a kérdésre:
 

Szolnok messze van Kecskeméttől?
 

Vélemény, hozzászólás?

