Rendetlen az élet!

 
 


 
Anyával mindig harcolunk a rend kérdését illetően, illetve nem harcolunk, ő harcol, én meg csendes bólogatással igyekszem tudtára nem adni, hogy a rendről, illetve a rendért folytatott küzdelemről egészen más fogalmaink vannak, ami persze furcsa, lévén hogy 9 hónap + több mint 22 éve ismerjük egymást, és még a fogalmaim nagy részét is minden valószínűség szerint tőle tanultam, de hát lehet, hogy lejtőn volt a fa.
 


 
Ursus Wherli svájci művészt is foglalkoztatja a kérdés, és nem vagyok benne biztos, hogy minden síkon sikerült megértenem a mondanivalóját, mert érzem azért a rend-rendetlenség, káosz, káoszelmélet (pillangóhatás, haha) téma rétegességét, meg az én véges felfogású, tágulni vágyó, de mégiscsak koponyacsontok és lágy zsigerek közé zárt tudatom nem teljes átfedését.
 


 
Hogy élet maga a rendezetlenség, és majd a halálban vár a csendes rendezettség, az azért érdekes kérdéskör, mert a legtöbben igyekszünk elérni a rendet, ugyanakkor elkerülni a halált. Vagy legalábbis távolítani. Most akkor mi?
 


 
Megállapítottam már (meg azután olvastam is), hogy a dolgok szépségét egyrészt az adja, hogy bizonytalan a bekövetkeztük, másrészt pedig az, hogy el fognak múlni. Azóta persze rájöttem, hogy ez csodásan igaz, de egyrészt kiegészíteném azzal, hogy az azért kicsit még szebb, mikor a bizonytalanság után BEKÖVETKEZIK a jó, másrészt meg mondd azt egy éhezőnek, hogy baszkikám, Te most épp spirituális magasságokba emelkedsz!
 


 
Folyamatos energiacsomagokat küldök az entrópia csökkentésére, áramlat-élményem van az agyam bizonyos szintű struktúrába rendezésétől is, és mégis mindig csak az átmenetek, soha nem az állandóság, de 22 évesen talán nem is ezen kellene hisztiznem.
 


 
 
Csak hát még senki nem mondta meg, hogy valójában min.
 
 

Forrás: hát nyilván a’ László mutatta : )

2 hozzászólás to “Rendetlen az élet!”

  1. hát nyilván…🙂 bocs, ne hagyd jóvá, de késztetve éreztem magam.

  2. Hogyne hagynám : )
    De azért nem reagálom le.

Vélemény, hozzászólás?

