Lebegni

 

Paradox papírcsomók. A tegnap sikolya nyomottan csüng a senkiben. Túl sok érzés, szétkapható árnyártalmak illúziói. Te nem is vesztetted olyan nagyon el suta fényedet. A kevésből keveset lehet veszteni.
A bőrömből nem vártan kiemelkedő szavak sajognak, koszt és ártalmat idézve, szentségeket sugallva.
Te voltál a holnapom, én lettem az ébredésem, s ma úgy keltem fel, hogy végre mertem semmit érezni. Üresen lebegni.
És nem fájt annyira, mint vártam, sőt, élveztem.
Mert elöntöttek az ingerek és a tó tükrében mégsem keletkeztek hullámok és zavaros körgyűrűk, csupán visszaköszönő fényálmok.
Merek érezni.
És merek nem.
És merek jól lenni.
És merek nem.
Nem jól lenni.
Jól nem lenni.
Nem lenni.
Lebegni.
Könnyeden.
 

Vélemény, hozzászólás?

