Problémák, Lászlók, mindig!

 
A cím csak azért, mert nekem mindig Lászlók mondják meg a tutit.
 
A minap sütögetés volt a szomszédoknál, kis húscafatok, kedélyes nénik-bácsik, szabalytalanfoci nevű játékot játszó gyerkőcök, hóbor, szerelem után hosszú ideig tartó kóborlásból épp hazatért macska, no meg Laci bácsi.
Feküdtem kinn a füvön egy pléden, néztem a felhőket csillagokat, lelkes-bágyadt hangon közöltem az arra tévedőkkel, hogy valójában a Bódhi fa alatt üldögélek, és hamarosan megvilágosodok, mire Laci bácsi a koponyájára mutatott és azt kérdezte:
 
– Itt próbálkozol? Felesleges…
– Hm. Lehet mindig rossz helyen kerestem.
– Tudod én azt mondom, hogy akkor kezdődik a baj, ha egy problémát meg akarsz oldani. A problémák önmegoldóak, ha hozzájuk nyúlsz, csak rosszabbak lesznek. Hagyjad. Várjál. Megoldódik magától.
 
 
– Laci bácsi, ízlett a hóbor?
– Tudsz te egyáltalán pingpongozni?
 
Hajajj…
 

2 hozzászólás to “Problémák, Lászlók, mindig!”

  1. “Aswattha” – az, ami holnap már nem lesz ugyanaz. bár a Bo kedvesebb.

  2. Egyszer ültetek egy fát. Ha nagy leszek. Most még kicsi vagyok…

Vélemény, hozzászólás?

