Buborékvalóság

 
Fújtunk tegnap óriási buborékokat a Balaton partján, és az orrunkkal pukkasztottuk ki őket, mert azt mindenki tudja, hogy ha egy szappanbuborékot az orroddal pukkasztasz ki, akkor a benne időtlen idők óta raboskodó tündér kiszabadul.
 
 
Nem vagyok boldog, de jól vagyok, mert jó vagyok annyira, amennyire jó akarok lenni. Szomorú, de könnyű a mellkasom, mert egyet értek magammal, és mert bele tudok nézni a tükörbe nyugodt lelkiismerettel. Hogy igen. Én megtettem minden tőlem telhetőt. És törekedtem, hogy ne törjek. Erőmön, és magamon, de nem a saját korlátaimon felül. Nem baj, hogy van gravitáció. Ez tart egyben, és ez tart a Földön. Kinn az űrben olyan nagyon hideg lehet…
 
 

Reklámok

One Trackback to “Buborékvalóság”

Vélemény, hozzászólás?

