Szeretjük Emma Watsont

 

 

Talán utoljára 11 évesen utáltam a Harry Pottert, utána az érdeklődésem szerves részévé vált. Életem eddigi legnehezebb időszakában, a gyászban ez az egy – illetve akkor épp négy – könyv tudott elrepíteni a fagyos valóságból. (Nem azért írom le így pontosabban, hogy mi volt ez, hogy sajnáljatok – na jó, persze, azért is -, hanem hogy érezzétek a fajsúlyát, hogy nem azon sírtam, hogy elszakadt a lv-bugyim.) Figyelemmel kísértem a kötetek megjelenését, filmeket, nagyon érdekes volt, hogy úgy sírtam a mostani, legutolsó részen, hogy végig tudtam, hogy mi fog következni, és mégis : ). Szóval tetszett.

 

 

 

 

A filmekben Hermionét (jól írom? : )) játszó Emma Watson kezdetben nem nagyon izgatott fel, de amit az utóbbi időben művel a sztárvilágban és a divatban, az elbűvölő.

 

 

 

 

Ha fiú lennék, tuti szerelmes lennék belé.

 

 

 

 

Ízig-vérig nő, brutális kisurgázással.

 

Remélem valami jót süt ki magából. Kíváncsian várom!

 

 
Forrás

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

