Dior – csipogok és csöpögök

 

Szoktam volt mondogatni, hogy sznob vagyok, leginkább kultúrsznob, de ez is csak a rosszabb napokon igaz rám.
Nem baj, hogy nem olvastad az Anna Kareninát, attól még lehetsz jó fej.
 
A Diorban az a jó, hogy tudom úgy is kultiválni, hogy semmi sznob indíttatás nincs bennem, mert hát lány vagyok (bár néha erről is állítom, hogy ez nem igaz, de ezt most nem fejtegetem, mert ma reggel épp lányra ébredtem magam), és annyi csodálatos, lányos, hozzám nagyon ill-end-ő dolgot alkotnak, hogy csipogok és csöpögök, és imádom, és akarom, és úgy is boldoggá tesz, hogy tudom, hogy soha nem lesz az enyém.
 
Itt egy kollekció, 2011 tavaszra csinálták, ebből is látszik, hogy nem vagyok igazi fashion-up-to-date lány, de lassan abbahagyom a hosszas mondatokat, amikben fejtegetem, hogy nem, meg azért sem, meg csak úgy, és mutatok képeket, amikre a gyönyörű haute couture ruhák közül a kedvenceimet raktam.
 
Élvezzétek, pont mint én.
 

 

 

 

 
Forrás: Style.com

One Comment to “Dior – csipogok és csöpögök”

  1. a második képen a ruhák a kedvenceim, csodásak!

Vélemény, hozzászólás?

