Jó reggelt, Borik! – képek majdnem nyári reggelhez.

 

Simon Bevan londoni fotós, én meg halasi-(pesti?) orvostanhallgató vagyok, aki mindjárt folytatja az etika-pszichológia-szociológia tanulását, csak addig még megoszt veletek pár szépségeset előbb említett művész alkotásaiból.

 

Lentebb linkeltem zenét (nagy négyzet, sok színes fej, jútyúb, megvan?) képnézegetéshez, hangulatosodáshoz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Nap hétágra, hétágra, hétágra süt,
és mikor így harmadszorra írom, esik le, 22 év után – jó, persze, lehet, hogy csak 19-20, ki tudja, hány évesen ismertem meg ezt a szókapcsolatot -, hogy a színskála hétszer végtelen színét süti.
Nekünk.

 

Vah, de szeretem minket így együtt.

 
 

 
Néder MelindaSimon Bevan
 
Ui.: Amúgy amikor írtam, hogy linkeltem zenét, akkor ez még nem volt igaz, mert akkor még nem is linkeltem, csak most. Nektek persze már múlt idő.
Vagyok.

4 hozzászólás to “Jó reggelt, Borik! – képek majdnem nyári reggelhez.”

  1. juj dejó kis képek 🙂 a zene is kedves 🙂

  2. Csodaszep kepek! Foleg az elso, nagyon inspiralo, otthon is megcsinalnam!

  3. Szep kepek szerintem is!!Gyonyoru szinek es a kombinalasok koztuk mennyeiek…

Vélemény, hozzászólás?

