A-nak és M-nak II.

 

Október 24-én írtam egy verset, amit ki is raktam ide:

 
 

A-nak és M-nak

hogy MA legyen belőlük.

ülj le szembe csendben
remegj álmot velem
holnap újra ébredsz
s a végtelen végzet
repít szeretve fel
egy új, szabad lélegzettel
mikor együtt leszünk
színes álmot söprünk
a szőnyeg alá nézve
ha a világ vége
az ajtónkon kopog
s az örök nyugalom már bennünk forog
mi vígan létezünk
fehér egység lesz a történetünk

Mert így akarjuk.”

 
 
A kívánságomra a válasz megérkezett, A-tól, és belekönnyeztem, mivel gyönyörű vers és nyilván egyfajta egóból is, hogy nekem ILYEN barátaim vannak. : )
Élvezzétek, érezzétek:

 
 

Révbe ÉRTEm

 
Révbe értem
Érte, értem
Nem értem a létem
Nélküle megégem
Végtelen a hűség
Elképzelhetetlen hőség
Hősies kék ég
Tengernyi dicsőség
Hullámtalan csendes
Élményben gazdag
Szélben meg nem hajló
Ezernyi hangulat
Lélekszirmok hullnak
Lentről felfelé
Szappanbuborékokból szippantom
a levegőt befelé
Lábam alatt ébred
Kelet felé réved
Érte minden megérte
Megértem a Mi-re
MA már így élünk
Élünk mindörökre!

 

Bojtor Adrienn

 
 

azt kívánom Nektek, hogy legyetek mindig MA

 

 

Kép

 

ui.: Megint tudatosult: Köszi, Isten, mindenért.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

