Nőnek lenni…?

 

 

Mindig felmerül bennem a kérdés, hogy mitől nő egy nő. Már nem széltében, inkább személyiségét illetően. Miben rejlik a nőiesség kérdése? És egyáltalán… fontos ez?
Feminizmus van, és emancipáció, mégis jól esik, ha előre engednek az ajtóban, de tényleg ennyi lenne az egész?

 

 

Zorbász szerint a nő nem Ádám oldalbordájából, hanem az ördög szarvából van. A vén görög mégis imádja őket.

 

 

A nemi szerepekkel vagy akár azok elmosódásával nincsen semmi baj, azzal viszont van, hogy nem tudunk mit kezdeni velük, hogy újabb területe az életünknek, amit kiaknázatlanul, felszínesen eltaposva hagyunk, ahelyett, hogy élveznénk, hogy süt a nap és szeretnek minket.

 

 

De persze, mi sokkal inkább szeretni akarunk, mint szeretve lenni, mert hol érdekel az engem, hogy te mit érzel, hogy te ki vagy? Nekem az számít, hogy én ki vagyok (kivagyok) melletted.
És ezt férfiként, nőként, hermafrodita pávaként is megtehetem.

 

 

Eszközök vagyunk, és nem célok, még saját magunk számára is, sajnos.

Jaime Ibarra fotói
Via via

Vélemény, hozzászólás?

