A kislány megsejti halálát

 

Darren Aronofsky “A forrás” című film nézőinek és az egész életemnek

 

“- Fejezd be helyettem a történetem!
– De nem tudom, hogyan végződik.
– Dehogynem. Tudni fogod.”

 

Az élő az új halott? Vagy fordítva? A halott az új élő?
A születéssel nem az életet kapjuk meg. Csak az élet lehetőségét. Már a szerencsésebbek.
A halál az új élet teremtésének egyik eszköze.
Anyag nem vész el, csak átalakul.

 

A túlélés bűntudata a csontomhoz érintette a gyermek kezében lévő pengét.

Nem régen azt álmodtam, hogy egy színdarabot néztünk Anyával. Valami olyasmi volt a címe, hogy “Ki öli meg a gyerekeket?”
Egy idő után változott a helyszín és a saját házunkba kerültünk. Egy félelmetes sikoly jött a szobámból, és berohanva a régi, zöld ágyamon egy öt éves forma kislányt találtunk, akinek egész testét, minden szervét szétvagdosták. A gyilkos sehol nem volt, a véres kés viszont ott feküdt mellette.

Erre felébredtem és elkezdtem sírni.

Később rájöttem, ki volt az a kislány.

Azóta sírok tovább.

Vélemény, hozzászólás?

