Spoiler Alert

 

Ne haragudj érte, igazán sajnálom, én tényleg nem akartam, de ha már így alakult, el kell mondanom, nem bírom magamban tartani.
Elolvastam előre a forgatókönyvet. Nem az egészet! Épphogy csak belenéztem, egy kis részletet, semmi különös, igazán, semmi, csak ott volt előttem, és nem bírtam megállni, bele kellett pillantanom.

Igazából… Ne haragudj, csak gondoltam jobb, ha tudod, hogy ne érjen felkészületlenül. Persze ha nem akarod, nem mondom, de ez az igazság. De kérlek ne haragudj rám érte, nem az én hibám, én csak úgy megtudtam.

Szóval… Igen. Meg fog történni. Soha egyikünk sem gondolta volna, de… Ki fognak írni a sorozatból.

Sajnálom.

 

Spoiler Alert – You Die

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

