Pattogjunk magasra!

 

Imádok ugrálni. Magasban terem a rengeteg endorfin. Valószínűleg a régiek is így lehettek vele, hisz már az Olimpia jelmondata is az, hogy “altius, citius, fortius”, vagyis “gyorsabban, magasabbra, erősebben”. Én ezt egyelőre a kangoozásban élem ki, de ha lesz rá lehetőségem, a Powerisert is ki fogom próbálni.

 

 

2-3 méter magasra is “simán” lehet vele ugrani, és tudom, hogy egy olyan embernek mint én, aki a minap is spontán beleesett egy bokorba, talán nem ez a leginkább adekvát mozgásforma, de annyi gyönyörűség lehet benne, hogy azt elképzelni is jó.

 

 

Előző életemben tuti, hogy rugógyáros voltam, és eladtam a lelkem a tökéletes rugó receptjéért.

 

 

Vagy lehet, hogy csupán mint minden ember, én is a magasba vágyom?

 

 

 

Köszönet Daninak, hogy megmutatta.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

