Lady Dior Chérie

 

 

No nem mintha a Dior hatalmas rajongója lennék, és ez nem csak azért van, mert kategórián felüli ( persze azért is), hanem mert nem szeretem különösebben az illataikat, de a körítés, az valami lenyűgöző.

 

 

Ha nem ebben a világban élnék, tuti ide akarnék költözni.

 

 

Mert az én fejemben lenni jó.

De legalábbis igencsak szórakoztató.

 

 

hey, i do adore dior

 

Forrás: 1

2 hozzászólás to “Lady Dior Chérie”

  1. van egy dior parfümöm: addict.
    elsőre nem tetszett. aztán eltelt egy óra, és olyan jó illata lett, hogy azóta nagyon szeretem.
    volt, hogy fürdés után is éreztem az illatát. ezt meg kellett osztanom.;]

  2. : )
    köszönöm a megosztást : )
    lehet egy napon majd én is módosítok a véleményemen ; )

Vélemény, hozzászólás?

