Lángok

Az önismeret hátránya, hogy kiszámíthatóvá válsz. Hogy elveszted az érdeket, és a szépség önmagáért létező egyetemes egységgé válik. De akkor minek megszületni?

Éjszakákon át kiabálom az Istent, a keverékek-itatta forgalmas utak zaját is megsemmisítve, hogy miért hazudta nekem, hogy létezik a szivárvány? Látta már valaki egészen közelről, józanon? Tiszta, szabad szemekkel? Hittél már üzenetek vad káoszában, egy le nem halkított hírvivő ébresztő szavában? Lejönnél értem a mélybe, a mennyei lépcső legaljába, hogy egy létrán kapaszkodhassunk vissza az égő, száraz faagák messiási múltját bizonyítva?

Lehetetlen szabályossá váltani az elmosódott tintafoltok csillogását. Vagy csak én nem vagyok képes rá.

Mire betörnél, már pont nem fogsz kelleni.
Mire megérted magad, én már rég nem foglak érteni.

Vélemény, hozzászólás?

