háhá.

Nagy leesés. Volt korábban egy bejegyzésem, amiben fejtegettem, hogy a boldogság titka a vágyak és szükségletek átfedésbe kerülése. Kihagytam valamit. A lehetőségeket!

Délután faleveleket szívtam falevélszívó géppel. Én nem tudom ez miért jó, mert legalább addig tartott, mintha gereblyéztem volna, de Apa a kezembe adta, ő pedig sokkal gyakorlatiasabb, mint én, tehát lehet, hogy tud valamit, amit én nem, úgyhogy hallgatok rá. Például adott esetben talán az energiabefektetés kisebb. No de. A nagy munka közben eszembe jutott egy évekkel ezelőtt lezajlott üzenetváltás egy barátommal.
“Most végeztem több ezer gyilkossággal.”
“Szerepjátékoztál?”
“Füvet nyírtam.”
Nem emlékszem már, hogy erre mit válaszoltam, de ma, kinn az udvaron megszületett a helyes válaszüzenet:
“De hát az csak hajvágás.”

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

