érzé-kellek

Hallottam egy bácsitól egy vicces-aranyos szófordulatot, hogy “nekem az igazat is mondhatod, én azt is elhiszem” Vannak hatásai ennek a mondatnak, érdemes kipróbálni.

Ideálon is túlinak tartom, és mindig csodának élem meg, ha a valóság még annál is szebb, mint ahogyan elképzeltem. Viszont most jöttem rá, hogy igazából mindig az, és nem a saját hibánkból, de áldott-imádott öt érzékünk nem elég mindenre! Így nem látjuk mindig.

Nézegettem pár rólam készült képet. Nekem nem áll jól a mosolygás! Gének, arcszerkezet, lefelé konyuló száj, van ilyen. Csak az az érdekes, hogy azok a fotók, amin ott van Levente, a Testvérem is, egész mások. Valahogy széppé színezi a mosolyom. Értitek Ti ezt?

 

A hatodik érzéket csak együtt tudjuk megcsinálni. Remélem. Mosollyal. Meg szeretéssel.

Aztán majd csak elhisszük valahogy!

Vélemény, hozzászólás?

