Színes fény

Ma már több dolog miatt is megérte felkelni. Tesómmal házit csináltunk, kacsacsőrt, meg hullámvonalat. (Ez úgy néz ki, hogy ő csinálja, én nézek és visítok mondok és radírozok, aztán dicsérek meg jutalomból csilllagokháborújás játékot keresek neten). Aztán olvastam szimpatomimetikus pszichomotoros stimulánsokról (nyugi, én sem értem, mit jelent ez a mondat, de a Farmakológia és farmakoterápia könyvem iránti vad vonzást a Kábítószer-abúzus című fejezet hívatott kielégíteni). Most pedig Joby mutatta ezt a videót, és én csak pislogok.

Fantasztikus. Imádom.

Gyönyörködjetek.

Vélemény, hozzászólás?

