Reméltem.

Jó, hogy tudunk szabadabban élni a valóságnál. Keresve-kajtatva
érvelünk olyan kérdések megválaszolásért, melyeket valójában fel sem kellett
tennünk.

Imádatos ölelésekbe
süllyedtem, jobb ágakról álmodva zajt szültem, és Veled, csakis Veled ezt a
magvas magzatot megteremtettem.

A kanyarokat teljes
átéléssel napra fordítani csak ilyen formán lehet, s az ősrégi fák tetején
csillogó fényt szóró fiatalok tömegében is Téged kerestelek, de csak egy üzenet
voltál az ezüstös-kékes világom alján világítva.

 

De hittem. És reméltem.

És újabb akadályért

ma Neked és csak Neked

egy mosollyal ébredtem.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

