Swarovski Tinker Bell

Nem akarok én számító, anyagias lány képében tetszelegni (mert ugye csak minimális mértékben vagyok az), de ha valaki ilyet akar nekem venni Karácsonyra, egye fene, elfogadom:

.

Itt a link, mert még meg is tudjátok rendelni, a szobából sem kell kimozdulni! (Na jó, talán a szobából azért mégiscsak, kivétel ha a szobátok ajtaja egyben a lakásotok bejárata is, ahol majd csenget a postás a mesecsodás küldeménnyel.)

http://www.swarovski.com/Web_HU/en/905780/product/Tinker_Bell.html

Zöld szárnyakkal pedig már tényleg álmaim netovábbja lenne. 🙂

Reklámok

2 hozzászólás to “Swarovski Tinker Bell”

  1. nempara, végülis szinte ingyen van!:D

  2. Juuuuj, megnéztem azt is ahol a tinkerbell nyakláncok meg fülbevalók vannak, mmint azokat a képeket, és az ahol a lányon vannak az ékszerek az jajj nagyon csodálatosságos tündéreeees!!! Én is olyat akaroook!! Najó.. szeretnék..^^ Mmint olyan fényképeket!:D (persze a fülbevalóval/nyaklánccal együtt:P) Nincsenek nagy igények..^^

Vélemény, hozzászólás?

