kaotikus rend-vágy


Végre eljött ez a pillanat
is.

Ezzel a nyárral többnek
lenni, lezárni, csomagolni, pakolni.

Temérdek feladat vár rám, de
valamivel előrébb vagyok, mint tavasszal voltam.

Vagy akár, mint egy egész
évvel ezelőtt.

Olyan mértékű változások
kiégések-kilengések-beállások-ámokfutások uralták a lelkemet az utóbbi egy
évben, ami nélkül kár lett volna bele is kezdeni az egészbe.

Mindig kell a több, a jobb, de
néha tudatosan-tudattalanul a lejtő legmélye felé haladunk.

Nem akarok radikális
változások kategorikus kimondásával felelőtlenül nagyzolni, értelme, és lehet,
hogy igazsága sem lenne. Ezért nem mondom azt, hogy ennek most vége, hogy jön a
csendes és nyugodt beteljesülés. Mert ki tudja. Talán folytatódik a régi. Talán
a szélsőségesen intenzív impulzusok addiktív hatásának önkéntes áldozataként
porrá fogom égetni magam.

De lehet, hogy ezen felül,
túl is volt értelme mindannak, amit átéltem.

Hogy a tapasztalatok nem csak
egy szép kis emlék-tárházzá, meg néhány giccses sorrá válnak, hanem a mesebeli
kirakós játék részeként életem szerves részét képezik. Kiegészítenek,
beegészítenek, megalkotnak.

[Itt ülök az íróasztalomnál.]


[Kellene még folytatni ezt a bejegyzést, de most nincs kedvem. Szerintem koffein-túladagoltam magam.]

Na megyek és rendet rakok.
Tele van szeméttel a szobám.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

