most soha



Lehengerlően Sokoldalú Drogtalanság

 

 

Mert érintettem a bőrödet

És szerettem a testedet

De nem kívántam könnyedet

Hát értsd meg, értsd meg lelkemet

 

Megsebeztem, halott lettem

Éjtelenül, sárban hittem

Angyalok közt földre hulltam

S mámorodért vonaglottam

 

Ha vörös színnel festhetnélek

Szavaim s egy puha élet

Vinne, el, a messzeségbe

De nem táncolok, vérben, érte

 

 

 

Éget.
Éget. Éget.

Annyira
pusztulatlanul. Annyira mesés. Sírsz, ha csak rá nézel. Egy test. Egy éj.

Sóvárgás.
Mosolygás. Megértés. Életlenül éles élés.

 

 

 

Vágyom. Én. El. Soha.

 

Most.

 

Mostoha.

 

Most. Soha.

 

Most. Oda.

 

Most. Óda.

 

 

 

Óda. Oda. Soha.

Soha.

 

Vélemény, hozzászólás?

