Színek

Volt egy időszak, amikor csak fekete ruhákat vettem fel. Nem kategorikus elhatározásból, egyszerűen ez tetszett. Ez illett hozzám. Ez voltam én. (Persze tagadhatatlanul hozzá(m)járultak a sötét szubkulturális jellemzők is, de erről nem itt és nem most.)
Mostanában azonban egyre inkább kezd tudatosulni, hogy olyan mértékben átalakultam, vagy lelkem egy oly mélyen rejtegetett és elnyomott darabkája került előtérbe, hogy színek nélkül már létezni sem tudnék.
Szükségem van rájuk.
Intenzíven, lüktetően, határtalanul.
Kellenek.

Nem akarom túlragozni ezt a bejegyzést, mert amíg nem szivárványszínekben pompázó betűkkel írok, úgysem tudom érzékeltetni, amit mondani szeretnék.
Beszéljenek helyettem inkább az általam nagyon kedvelt honlapról, a Deviantart.com-ról származó alkotások. Őszintén szólva, alig tudtam eldönteni, hogy melyiket rakjam fel ide. Nézelődjetek.

Vélemény, hozzászólás?

