Ideál

Egyetlen ideált sem szabad megvalósítani. Akkor vége. Csak maradjon fönn a felhők között. Úgy hat és úgy él.” (Kosztolányi)

Soha, de soha. Nem szabad. Materializálni, ebbe a földi, véres, sáros, hideg világba hozni a Szépet a legszörnyűbb kegyetlenség.
A meg nem született gyermek halálát kínok között létezésre hozni, elpusztítani a nem létezőt, az angyalit, több, mint amit ember ép ésszel és szívvel kibírhat.
Rombold magadat, és tedd tönkre, mert a sötétség csak a fény hiánya, de a fény nem a sötétségé…
Építs és alkoss, és hozz bárminemű tökéletlenséget

de a tökély maga az űr

és tovább és tovább és… és tovább

Számomra valami egészen elképzelhetetlen, hogy valaki létrehozzon valamit. Pusztítunk, formálunk, átalakítunk.
De az Ideálok onnan föntről ne jöjjenek közzénk.

Nem vagyunk még rájuk készek.

Még formálódnunk kell.

Reklámok

One Comment to “Ideál”

  1. Hála égnek újra blogoltál:)
    ezt olvasva megin visszaköszön az a régi érzés amit a korábbi blogjaid olvasása alatt éreztem. Hogy ez nekem mért nem jutott eddig eszembe? hisz annyira igaz szerintem is így van. és így visszaolvasva akár én is írhattam volna(persze nem a Te stílusodban oda még feljlődnöm kell:)) de a lényege ez lehetett volna… mégis emg se fordult a fejemben h erről írjak. Azt szeretem Benned azontúl ahogy írsz, azt amiről írsz. némelyik teljesen mindenapos mégis meg se fordul az ember fejében….Nagyon tetszik és alig várom a folytatásokat:)

Vélemény, hozzászólás?

