Messenger Conversations – avagy aranyköpések mi-módra

Na ez az, amit a tradicíónak
megfelelően találomra választottam ki:

(jó, nem öt soros. és?)

(Lilla = Márkus Lilla;
Sarwyn=én)

Sarwyn üzenete:
és jöttünk kifelé a büféből
Sarwyn üzenete:
és ránéztem az ujjamra
Sarwyn üzenete:
és ott volt rajta egy gyűrű!
Sarwyn üzenete:
és fogalmam sincs h h került oda
Sarwyn üzenete:
teljesen idegen gyűrű
Sarwyn üzenete:
vkitől elloptam tudatalatt
Sarwyn üzenete:
v nemtudom 😀
Sarwyn, aki gyűrűket lopkod tudattalan pillanataiban üzenete:
de így tök jó
Sarwyn, aki gyűrűket lopkod tudattalan pillanataiban üzenete:
h nem emlékszem rá
Sarwyn, aki gyűrűket lopkod tudattalan pillanataiban üzenete:
mert ha emlékeznék
Sarwyn, aki gyűrűket lopkod tudattalan pillanataiban üzenete:
akkor bűntudatom lenne
Sarwyn, aki gyűrűket lopkod tudattalan pillanataiban üzenete:
megoldottam h ne legyen
Lilla üzenete:
😀

Ezeket meg csak azért, mert
viccesek: ;DD

Anne üzenete:
melltartók kivillannak… meztelen zuhanyzás
Anne üzenete:
de csak egy ember zuhanyzik egyszerre
Anne üzenete:
az ilyen melltartókivillanást "bish-fanservice"-nek nevezik
Anne üzenete:
és a férfinézők kedvéért kerülnek bele a sorozatokba, a történet szempontjából
mindegy
Anne üzenete:
van pl. egy anime, az Agent Aika, amiből csak egy részt láttam, de a nők pl.
általában alulnézetből látszódtak, hogy mindig legyen bugyi a képernyőn 😀

Et üzenete:
anyukám az előbb sikítozott. van 5 bagoly a fán, az udvarban
Et üzenete:
tiszta chtulu-mítosz
Lilla üzenete:
vagy Harry Potter 😀

Lilla üzenete:
grrr
La-Koma üzenete:
brrr
Lilla üzenete:
nyüszz
La-Koma, a kicsi üzenete:
nyafff
Lilla üzenete:
reggel felszippantottam a kávét
Lilla üzenet:
az orromba
Lilla üzenete:
mint mikor strandon vagy és felszippantod a vizet…vagy a kólát, na
La-Koma, a kicsi üzenete:
igen, én is félek az érettségitől

Karcsi
üzenete: most átfutott az agyamon, hogy dejó is egy matek emelt érettségi.
Annyi kockát, mint ami ott lesz.. 😀

Lilla;
szted mondhatom magam gömbölyű kockának? 🙂

Lilla
üzenete::D 😀 😀 😀 😀 😀

L:igen:D

L:mindeképpen;)

K:komolyan
kérdeztem :$ de tudom, hogy tudod, hogy komolyan kérdeztem, meg biztosra
veszem, hogy jól is értelmezed. 🙂 oké 😛

L:tudom,
hogy mire gondolsz

L:nem vagy
az a tipikus kocka

L:mert van
sugarad;)

K::D ^^ ez
jó hirtelen a fotonosra gondoltam, aztán rájöttem, hogy van közelebbi
megoldás is.

L:fotonos?
:$

K:fénysugár
🙂

L:ja:D

L:én egyszerű,
földi gömbre gondoltam;D

K:tudom,
aztán rájöttem :$

K:«I
"kocka, kocka, kocka, k…"

‘K:^^

L:mi a gömb
területe?

L:Gömbklub:D

K:öö..
vagy késő van és nem értem a kérdést, vagy nem értem a kérdést

L:én se
nyugi:D

L:felülete:P

L:ízé

L:felszíne:P

L:na:D

K::D

A stafétát én nem adom át
senkinek. Az én blogomat úgyse olvassa senki. 😛 (illetve nem tudok róla :)))

Na jó, Karcsiban kicsit bízom. Ha elolvassa, akkor neki továbbítom. Ezennel. 🙂

Reklámok

3 hozzászólás to “Messenger Conversations – avagy aranyköpések mi-módra”

  1. Szorgalmas Bogár. 🙂 Kicsit túlbuzgó is. :DDDD*szeret*

  2. Ja, és én olvaslak. 😛

  3. Kicsit megkésve bár… ‘^^ De törve nem! ;)És hú, de hú, de jól esett ^^. Érdemes erre jönni. :Pui: A stafétát ezennel átvettem.

Vélemény, hozzászólás?

